m

söndag 24 juni 2012

Säger åter igen MEEN vad glad jag blir av alla som är in även att jag inte lägger in nå´t!! Jag ska vara ärlig; för att det inte blir många inlägg är pga jag är ute. Ute och bara sitter och tar in allt, pylar i trädgården, växthuset, altanen... tänker ibland att jag skulle varit in och suttit vid datorn, men tänker sedan att jag VILL INTE!!! Inte nu när det är varmt *host*, ljust, barfotabacke, blomdoft, regndroppar i pannan, fågelkvitter... ja, herregud vad saker jag kan räkna upp. Det heter väl Sommar kan jag tänka. Och då som sagt så vill jag inte sitta inne framför datorn. Men jag samlar på mig bilder lite eftersom och lägger in dom här när jag äntligen sätter mig här.
   Vi hade ju student här för någon vecka sedan :) Mathias får posa tillsammans med den trerätters middag som det bjöds på. Mathias stod för förrätten Laxtoast, jag stod för varmrätten Filégryta och Therese stod för efterrätten Färskpäron med cappuchinogrädde och choklad.




Gjort två collage med promenadbilder. Guldhjärtat Brumse får också plats





1 kommentar:

Jaana sa...

Mmmm....va gott det ser ut med trerätters middagen!

Härliga och somriga promenadbilder!

Kram!