m

tisdag 3 juli 2012

Mmmm vilken lycka i magen då jag hittade denna vackra låda på Ismyra loppis. Har ni vägarna däråt så måste ni åka in!! Förut fick jag loppor när jag for förbi allehanda hemmagjorda loppisskyltar. Men efter jag hittade Ismyra, så har jag ändrat mig. Där finns ALLT och lite till. Plus Farmors kök!! Ujujuj ;)  Ägarinnan donar och grejar med hembakat och kaffe mitt i alla perfekt passande gamla föremål. Även fikat har loppispris :) Jag har läst på hennes lilla kort (visitkort) att adressen även finns på facebook.





Passade även på att köpa några gamla böcker för endast några kronor. Röck...nej, det är Bondska... Ryckte av pärmarna och knöt ett snöre runt. Snabb och enkel dekoration!





Så i dag, då vi började storstäda upp på ladans vind, hittade jag dom här små söta skorna. Vår dotter hade dom på sig då min man och jag gifte oss. För exakt 19 år sedan idag. Efter den dagen sprang hon omkring i dom ända till det blev för trångt för tårna. Dom fick följa med ner och är nu ett nostalgiskt blickfång på fönsterbrädan.



1 kommentar:

Jaana sa...

Gillar! =)

Kram!