m

söndag 23 september 2012

Något som jag "höll på" i går till idag är Denna!!!! En zinkbalja ;)  Ojojoj vad jag har velat haft en sådan. Och var hittade jag den? Jo, hos Ismyra loppis förstås. Vi tog en sväng upp i skogen i dag för att kolla efter trattisar. Då passade jag på att fråga moder jord om lov att ta lite mossa och ljung. Den superdupersnygga lyktan har jag köpt för ett presentkort hos Interflora. Ni kanske kommer ihåg min kusinträff i somras? Det var då jag fick presentkortet av kusinvitamin Helena ;)







4 kommentarer:

Jaana sa...

Jättefint!!1 Jag blir lite avis på dig och din zinkbalja ;)

Kram!

kattiiiiss sa...

Himla fin du!!

Ha en skön kväll :-)
Kram K

Mariette sa...

Hej! Kul att du hittat min blogg och tack för fin kommentar. Jättefin zinkbalja du hittat! Den är superfint dekorerad. Hösten är ändå en härlig årstid.
Kram Mariette

Enelid vitt och lantligt! sa...

Så fint du har fixat.
En sådan zinkbalja är jag också sugen på.
Ha en mysig kväll!
Kram Carita