m

onsdag 28 november 2012

Jag har letat och letat. Utan resultat :(  Trodde med säkerhet att jag fotade dom gamla fönstren när dom kom hem. Men tydligen inte! Skit! Tänkte ni skulle få se före och efter bilder. Så nu får ni föreställa er själva hur dom såg ut före, med trasiga glas och stenhårt kitt och bruna torra bågar. Som jag har berättat så har svärmor fixat tyget. Jag fixar 170 fönsterbågar hellre än 1 tyg!! Men visst är det sååå himla kul att fixa ordning möbler av olika slag!? Jag och min själ mår så j-vla bra! Tack min bästa bror för fönstren ***




8 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Men så fint !!! Vill oxå ha !

Kraaam

Madame Edith sa...

Gud vad fint, vilken bra idé!

Kram/M

Clara Malvina sa...

Hej Mia!! Ja de tomtarna har några år på nacken faktiskt, svårt att säga exakt hur gamla det är men början av 1900-talet är nog ändå inte att ta i =) Dem är såå fina!!
Kramar på dig!

LOPPISLIV sa...

Jättefint!! Ser vackert ut med det skira tyget till. Kraaam Paula
PS: Tack för gratulationen :-)

Hemmavid sa...

Hejsan!

Men så skoj att du hittde till min blogg!
Självklart skoj att du länkar - jag gör detsamma till dig ;)

Jag bor i Trönö (mellan Bollnäs och Söderhamn) så ganska så nära till dig i Vallsta.

Ha en fin torsdag.
Kramen Jenny

Stina sa...

Oj, så fint! Verkligen tjusigt.:-) Kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Så fint och sån himla bra ide.
I natt fick vi lite snö, så jag får väl fota ute sakerna en gång till så det blir lite mera juligt. Vi kanske inte får någon mer snö i vinter;)
Kram Anette

Jaana sa...

Fiiiint! Vill också haaaa! =)

Kram!