m

fredag 7 december 2012

Detta väder! Ojoj vilken vit julmånad. Det har kräksnöat här i flera dagar nu. Vet snart inte vart vi ska göra av all snö. Men förhoppningsvis så får vi hela årstidens ranson nu, så får solen skina resten av tiden :)  Det är inte roligt att hitta vägar för den dagliga promenaden heller längre. Alla mysigare stigar är bara att glömma.
   Titta vad jag hittat! Jag har ett svagt minne av att jag först såg dom hos en favoritbloggerska. Nu är jag också en stolt ägarinna av två stycken. Dom är inte bara snygga dom är sköna att hålla i också :) I morgon ska Therese och jag ha en riktigt lång bakdag. Mums!! Har ni riktig tur så lägger jag ut några bilder ;)

   Ha en riktigt skön helg!!




7 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Så roligt att jag hittade en ny trevlig blogg! Längst ner i Sverige bor vi och så lätt att hamna i Hälsigland hos dig!
Tack för en trevlig stund
Melofdys matte

Melody and M.E sa...

Så roligt att jag hittade en ny trevlig blogg! Längst ner i Sverige bor vi och så lätt att hamna i Hälsigland hos dig!
Tack för en trevlig stund
Melofdys matte

Maria - Villa Krutbruket sa...

Önskar dig och dina en fin helg också!!

Kram Maria

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja, december har verkligen bjudit på en massa snö! Riktigt mysigt tycker jag att det är - stämningsfullt!
Jättefina koppar.
Stor Kram Annelie ♥

Mariette sa...

Ja, de var verkligen jättefina, som stickade koftor.
Jag är så otroligt glad åt att snön nu kommit, trots att det varit en del att skotta. Men viss blir det ljust och fint med lite snö.
Kram Mariette

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej1
Så fina kaffemuggar!
Jag har aldrig sett de förut.
Ha en fin Advent!
Kram Anette

OlgaA sa...

Vilket fint fynd i förra inlägget!! Vi har också sådana kälke och lilla dottern tycker att de är bäst!!! Åker så gärna! :)

Ha en fin Andra Advent!

kram/Olg@