m

fredag 18 januari 2013

Ajajaj vilket väder! Och med dessa ord vet ni ju vid det här laget vad jag menar. Eller hur :)?  I dag blev det en dag nere på stan för storhandling och lite annat. Lite annat var bland annat fika på favoritcafét/lunch stället. Och det vet ni ju vilket det är. Eller hur :)? Mmm hmmm. Lilla K´s. Har ju lagt ut bilder från detta stället förut, kolla under Trädgård i Etiketter.

Nu måste jag naturligtvis visa ett par vackra vinterbilder. 





Och Falsk Potatiskaka från härom kvällen då en kär vän kom på besök. Det är alltid mysigt när en vänlig själ vill komma och dricka kaffe och bara prata om allt och inget. Eller hur :)?



Ha en skön och trevlig helg ;) !!

5 kommentarer:

Chokladvillan 1910 sa...

Va kul att du hittade in till mig ! Mycket fina bilder bjuder du på. ;)
Kakan ser mumsig ut... Vi har haft svinkallt men nu börjar det bli lagom -5.
Må så gott !
Kram Anki

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Men så ljuvliga vinterbilder...kakan såg inte så tokig ut heller..mums !

Kraaam

idémakeriet sa...

Ja herr vinter är nu riktig framme.
Inne var det härligt idag med till och med några solglimtar men ute var det iiiiisssskaaalt.
Nej jag är ingen vinter människa men de vinterbilder som du visar här älskar jag, hihi.
Tack roligt att du tycker om min butik.
Kram Gerda

Tina sa...

Vintern när den är som bäst!
Men kylan kan jag vara utan...

Ha det gott!

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Fina vinterbilder!
Kakan såg god ut och den skulle inte sitta fel just nu.
Kram Anette