m

torsdag 24 januari 2013

Även att jag föredrar vintern så har några små tankar om den kommande våren och sommaren kommit       insmygande. Jag tänker måla altanmöblerna. Försöka fixa en plats vid söderväggen för ...ja, plantering och lite allt möjligt. Växthuset. Uteplatsen. Balkongen. Oj! Det blev fler än några små tankar. Tur att det är långt dit :)  Men drömma får man ju göra. Eller hur?

Ser ni hur solen får kylan att glimma som diamanter på snön?



Kan ni se vad som är fram och bak på Brumse :)?


5 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Sådär tänker jag också, och när jag tänkt och tänkt en stund blir jag så trött så jag har liksom tänkt mig trött och orkar ingenting göra NU. Men idag gick det bättre, vi har haft sol och fint väder i två dagar och då kom det lite energi tillbaka, så skönt!
Agneta kram

Chokladvillan 1910 sa...

Det är så fantastiskt vackert ute men alldeles för kallt för min smak.
Jag har drömt mig bort i mina trädgårdsmappar. Hoppas att sommaren blir kanon, det behöver vi !!!!
Må så gott !
Kram Anki

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Visst är det underbart att drömma lite..jag undrar just hur livet skulle vara utan våra drömmar.

Jag är väldigt förtjust i vintern så jag njuter för fullt av det här sagolandskapet.

Fin helg till dej..kraaam

Anonym sa...

Önskar dig en trevlig helg
Kram
AC

Annas röda stol sa...

Härliga vinterbilder! Jag fick kika lite extra för och hitta fram och bak på lilla hunden :)) Ha en trevlig helg. Kram Anna