m

onsdag 13 februari 2013

Som lovat kommer semlorna här. Dom var huuuur goda som helst. Och det blev flera kvar på tallriken! Man kan ju faktiskt äta semlor fler dagar, eller hur :) ?
   Häromdagen hörde jag någon som "beklagade" sig över bland annat Facebook och Bloggar. Om hur människor inte har någon självaktning, som lägger ut sig själva på nätet där precis alla kan se det. Som personliga saker och hem med mera. Jag höll med till viss del. Om det att lägga ut personliga saker. Men var drar man gränsen vid personliga saker? Jag vet var min gräns går. Sen är väl det från person till person skulle jag tro. Eller?     Hur tänker ni?




2 kommentarer:

Mariette sa...

Semlorna ser verkligen goda ut! Hembakt är bäst :)
Ja, när det gäller gränser för vad man ska lägga ut på nätet tänker jag att det är verkligen viktigt att tänka efter, inte lägga ut allt. Jag vet var min gräns går och det känns tryggt.
Kram Mariette

Anonym sa...

Dom ser jättegoda ut!
Missade dock att det var semledagen igår, så jag får väl unna mig det en annan dag! ;)

Kram