m

tisdag 5 februari 2013

Tisdag Tisdag. I dag är det Tisdag. Snart mitt i veckan. Igen. Veckorna går fort. Jag läser på alla era bloggar där ute i cyberspace att ni har börjat längta och vänta på våren. Fler och fler tulpaner i regnbågens alla färger kommer in i stugorna. Jag har slängt ett öga på tulpanerna då jag varit in på affären. Rätt som det är får nog några följa med hem till min stuga också :)  Fram till dess får ni se ett par av mina kors.

Jag tackar och bockar så djupt för dom många snälla kommentarer jag fått. Tror minsann att det blev rekord i förra inlägget!! Alltid en början ;)  Nu ser jag att ni är några som kikar in här ibland. Kul!! Jag hoppas ni fortsätter med det :))



4 kommentarer:

Linda sa...

Här är en som längtar och längtar och längtar lite till efter våren. Men, men det är bara början på februari ännu.

Kram Linda

Annas röda stol sa...

Visst längtar man efter vår!! Men den dröjer nog ett tag till. Men du vilka fina kors du gör, Underbara!! Kram Anna

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Jag försöker igen, det blev nog ett fel på min kommentar.
Fina bilder!
Vår vägg är tapetserad av gamla veckotidningar som vi har köpt på ett antikvariat.
Kram Anette

Anna Nilsson sa...

Så trevligt att du hittat till min blogg och tack för din fina kommentar!

Jag bor inte alls långt ifrån Vallsta, har ca 1,5 mil dit. Bor efter Nianforsvägen.