m

tisdag 16 juli 2013

 Även att ett av mina minuspoäng är att jag inte litar på människor, så har jag på sista tiden märkt att jag har människor omkring mig som jag ska vara rädd om. Inte bara för att jag har en bror som ger mig så otroligt ovärderliga saker, eller att jag har svärföräldrar som ger mig en hel hög med rabarber från deras planta. Nääee, för att dom få människor som är Ärligt omtänksamma och vill mig väl växer inte på träd. Så har ni några eller någon sådan nära  er, ge dom ett extra leende nästa gång ni ses :)
   Jag lånade storebrors saftmaja och gjorde en rad flaskor med rabarbersaft. Och en längre rad flaskor med lingondricka. Men det är bara rabarbern ni får se ;)





Ett Stort Grattis i efterskott till min make också. Han fyllde år i söndags. Nästa år blir det storkalas här i trädgården. Då kommer det att stå .... på tårtan ;)
   För att en av mina favoriter ska göra sig rätt så ska ni ha bas på eran spelare.
 Daughtry !!






5 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka fina ord :)

Kram Malin

Unknown sa...

Tack för din fina kommentar hos mig. Va kul att ja fick va i din blogglista :)

Kram Malin

Snäckskalsdalen. sa...

Riktigt goda vänner ska man vara rädd om och dom andra behöver man liksom inte, eller hur jag nu ska uttrycka mig.....

Gott med saft, jag hoppas det blir lingon i sommar för då ska jag göra lingondricka, den är lite sträv och så vansinnigt god!

Agneta kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Riktigt goda vänner har jag inte så många, men dom jag har är jag rädd om. Jättegott med rabarbersaft och jättebra låt, den hade jag aldrig hört.
Kramar
AnnaMaria

Huntertanten sa...

Så sant! Jag funderar mycket på varför man ibland låter negativa och mindre goda människor att uppta tid och tankar. Ibland är det svårt att lägga fokus på de som verkligen betyder något. Det är viktigt att omge sig med de man värdesätter och som fyller en med energi istället för att stjäla densamma! Ha det fint/ Nina