m

tisdag 12 mars 2013

Efter en tid av bloggtorka känns det som om jag har fått nytändning.
   Tack, tack, tack en miljard gånger!!! Jiiisssuuss!! Min räknare för fina besökare har nu överstigit hela 10 000!!! Oj vad glad jag blir. Det ger mig mer inspiration att fortsätta visa cyberspace mina bilder på allt möjligt från mitt hem och överallt annars. Plus alla rader av ord om allt och inget. Egentligen är det rätt konstigt om man tänker efter; Att man är ett sådant freak med att visa allt och alla sig själv och hur man lever. (Har vi bloggare ett större bekräftelsebehov?) Vart har den personliga integriteten tagit vägen? Fast man väljer ju själv vad man lägger ut. Eller hur? Man har ju sig själv att skylla liksom. Eller...ja....skylla och skylla... huvudsaken att man själv känner att det är ok. Eller hur?
     Över till något helt annat. En liten söt Primula pryder rumsbordet. Får se om jag har tur denna gång med den lilla. Har försökt förut men dom har bara gått hädan :( . Så en burk som jag hittade på loppis för ett tag sedan. Den har väl inget stort värde för antikrundan men jag tyckte den var så fin där den stod och ropade på mig. Inte kunde jag lämna den då inte :)






2 kommentarer:

OlgaA sa...

Så härligt med nya krafter! Kul att se dig igen!!!
Bekräftelse? Nä, mer vilja att dela glädje och det roliga med sig, skulle jag nog säga ;)
Den fina burken har jag med!! Fiiiin.... Har Vanish i den :P
Kram/Olg@

Annas röda stol sa...

Kul att se dig igen!!! Så himla fin burk :) Kram Anna