m

onsdag 13 mars 2013

Kära nån vilken natt! Puh! För att göra en lååååång historia kort drömde jag om; jag försökte förgäves få Per Morbergs uppmärksamhet i ett kök i Italien, gjorde roliga och vansinniga saker med min man, satt i ett super trångt flygplan där piloterna hade fullt upp med att inte störta, hälsade på min bästa vän som i det riktiga livet har en jobbig tid just nu, och en massa annat som jag inte minns. Allt ihop i en salig blandning med ingen ordning alls och med en känsla som satt kvar då jag vaknade.

   Lyssnar just nu på radion som säger att en man har avlidit för att han tänt eld på sig själv. OOkkeeyy?? Min dröm var inte så hemsk i alla fall.






7 kommentarer:

OlgaA sa...

Hej Mia!

Vilka drömmar ;)

Jag vet faktiskt inte hur gammal är burken.. Ser ut inte vara sååå gammal, men fin är den i alla fall :P

Kramar/Olg@

evalevabo sa...

Skrev till dig.. vad tog det vägen..
Om tokiga drömmar.. Jag och tom Cruise satt och snacka inatt!? Jag hade vit morgonrock.. !?
Skrev om menieres i min blogg till dig.
Kram

Mariette sa...

Ja, drömmar kan verkligen sitta kvar när man vaknar. Eller kanske mer känslan som fanns i drömmen. Jag minns sällan hela drömmen men den kan ändå färga hela min dag.
Kram Mariette

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Alltså vilken dröm...ibland undrar man ju hur det är möjligt och hur hjärnan egentligen mår..hi hi !!!

Sov sött o inga fler konstiga drömmar...kraaaam

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vi bor i Näsviken, utanför Hudiksvall! Vad kul!
Drömma tok är jag expert på. Även att prata i sömn. Sambon skrattar ofta åt mina tokerier.
Ha det bra! Känns som att vi hörs mer! Kram!

idémakeriet sa...

Vilken dröm alltså.
När jag läste din histori trodde jag att du hade sovit flera dagar i rad, hihi.
Ja det är nog svårt att se sanningen i din dröm. Oftast brukar det ju följa någon röd tråd som man har varit med om eller som man är rädd för.
Den drömmen kommer du nog att minnas ett tag framöver.
Natti natti
Kram Gerda

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!!

Vilken dröm :)

Ja tyvärr går tiden alltid för fort när man ses. Tråkigt!

Hoppas du får en fin dag!! Kram