m

tisdag 9 april 2013

Jag hoppas ni också har haft vackert väder i dag. Riktigt  varmt i solen. Nu när vädret ger mer och mer vårkänslor vill jag vara ute så mycket jag kan. I och för sig så är jag en mer ute människa än inne människa andra årstider också. Så nu blir det kanske några fler naturbilder än inredningsbilder här hos mig. Hoppas ni kollar in ändå...
   Brumse och jag gick en promenad upp efter skoterspåret. Mina underbara favoritstavar från årtionden tillbaka fick också följa med, som lite stöd :)




7 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!

Tack för din fina hälsning!
Jag tror inte jag kikat in hos dig förut..men vilken fin blogg du har!

Oh ni har en massa snö kvar, här har det varit snöfritt ganska länge, men det har ju inte varit någon större värme. Men solen har ju skinit flitigt riktigt länge så det känns skönt ändå :))

Kram
Mia

Jaana sa...

Oj, ni har mycket snö kvar!
Vi har mest lortiga snöhögar och vallar som snart är ett minne blott.
Kram!

idémakeriet sa...

Tack rara du för dina omtänksamma ord på min blogg.
Jag har njutit av alla dessa varma ord som jag har fått och allt det andra är bortblåst.
Tänk vad gott det är att få höra att man duger och att man inspirerar andra.
Jag har fått en hel kasse med måbra ord som jag kan ha på lager för nästa gång jag skulle vara nere:)
Ha en skön kväll.
Varm kram Gerda

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jag hänger gärna med på naturbilder...det gillar jag massor!

Fina stavar !!

Kraaam

baraetthem sa...

Så härliga bilder! Och njut av att ni haft sol, den har lyst lite med sin frånvaro hos oss.

Hoppas du haft en bra kväll!
Kram Fredrika

Marie sa...

Oj vad snö ni fortfarande har, här är det mer eller mindre barmark överallt. Härligt att våren äntligen är på gång!!!

Kram Marie

Mariette sa...

Åh, så härliga bilder. Ja, visst är det härligt ute. Saknar bara värmen...
Kram Mariette