m

fredag 17 maj 2013

Det är faktiskt första gången som jag köper magasinet Lantliv. När jag såg framsidan på den så fanns det inga tvivel på om den skulle få följa med hem eller inte. Ojojoj så vackert!!! Snacka om att ge inspiration och Vill haaaaaa! Så nu vankas lunch på bricka ut i solen, tillsammans med Lantliv. Och där lär vi bli fram till kvällsmat. Som ska intagas hos vår dotter :) . Tacos blir det. 
   Jag visar er också mitt fina kors som jag hittade i en Pandurobutik för hundra år sedan.

   Jag tackar och bugar och bockar och niger för era fina ord hos mig. Jag blir så glad för dom. Hoppas ni får en solig och fin Pingsthelg ;)





6 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

En underbart fin helg till dig också
glad pingst!
Kram Tina

OlgaA sa...

Hej Mia!
Jag köper då och då Lantliv :) som du säger - inspiration i massor ;)
Sen brukar jag spara recepten på de rätter som vi lagade och tyckte om. Tex knäck från Lantliv har vi gjort i 5 år i rad nu, med pistage gött :D
Trevlig helg till dig med :)
Kram/Olg@

Stolpås Gård sa...

Ett toppen magasin som brukar sprida inspiration i det mesta, bra att du har tid på dig ;)
Vi ska till sonen på middag! Fira att dom köpt huset vi bodde i då de bodde hemma av oss. Att bo granne med sina barnbarn och barn är ju toppen ;)
Ha en trevlig kväll hos dottern,
Sussi på Stolpås

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var ett jättevackert kors. Och den tidningen har jag köpt också, många fina reportage. Imorgon åker båten i, äntligen!
Glad pingst och kramar
AnnaMaria

Stina sa...

Jag köper Lantliv ibland... när jag fastnar för framsidan.;.-) Kram

Melody and M.E sa...

Jag har läst varje nummer av Lantliv!
Första numret kom en vårdag och jag satt i solen mot husväggen och läste den med smältande snödropp som ackompanjemang! Jag blev så förtjust i det numret!
Sedan dess har det ju kommit många liknande magasin, men då var den lite speciell!
Nu kan jag liksom inte sluta prenumera på den!
Försökt några gånger, men då har det blivit att jag köpt den i lösnummer!
Kram
Melodys matte