m

söndag 23 december 2012

Med våran gran som på bild liknar Lutande tornet i Pisa, önskar jag er en Riktig God Jul! Nu är det bara några små små grejor kvar att ordna. Sen blir det att Bara njuuuuutaaaa! God mat, hemlagat godis blandat med några köpta, insupa den för året nya-stil-granen, umgås med familjen runt traditionella sällskapsspel (ingen data i helgen inte), ta en promenad för att gå ner allt intagande, juuulklaaaaapaaar.... och allt det andra som hör den här högtiden till. Ska även pyssla om Therese och hennes arm som råkade ut för en olycka på truckkörningslektionen häromdagen. Det blev en skräckslagen dag på akuten. Stackars krake.
   Lova mig att ni har en skön helg där ni inte stressar runt och bli alldeles snurriga. Ta en julgodis och kolla på Kalle Anka :)


                                                     GOD JUL!!!


4 kommentarer:

Jaana sa...

God Jul önskar dig/er med!

Kram!

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Jag önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Anette

Inspiration i vitt sa...

så mysigt det är hos dig trots att granen lutar hahaha. Kram på dig/Ingela.

idémakeriet sa...

Jag smyger in för att önska dig allt det bästa för det nya året.
Tack söta du för att du förgyllde 2012 med dina fina ord, det gjorde mig gott.
Stor kram Gerda